17-01-07

Van Den Borre

Beste lezer,

Tijd voor een tweede voorval. Hier gaat het over de levering van een vaatwasmachine. Een paar maand geleden liet onze vaatwasser het afweten. Gezien het dagelijkse gebruik van het toestel is dit bij ons een catastrofe. We vliegen dus naar Van Den Borre, waar we onmiddellijk een nieuwe Miele bestellen. Bovendien is deze binnen de 3 dagen leverbaar. Ik kan niet aanwezig zijn bij de levering. Het is dan ook mijn vrouw die de deur opent.

Ze moest even een boodschap gaan doen (5 min) en zou diirect terug komen. Echter, bij haar terugkomst blijkt dat de installateurs intussen de keuken bijna hadden afgebroken om de defecte vaatwasser weg te kunnen nemen en de nieuwe te plaatsen.

Wat bleek nu: in plaats van de plint onderaan de keukenkasten los te vijzen (in totaal 3 vijzen) hebben ze de plint gewoon afgebroken. Met als gevolg: aanzienlijke schade. De installateur heeft dit dan zo goed en zo kwaad als het kon proberen te camoufleren, maar ja, het kwaad was geschied.

Resultaat: een hoop miserie en een weken lange niet presenteerbare keuken.

Gelukkig was de dienst na verkoop zéér proffesioneel en hebben zij onmiddellijk hun akkoord gegeven voor herstelling op hun kosten.

Wat bleek: de installateur was een onderaannemer. Daar hebben ze blijkbaar dikwijls mizerie mee. Trouwens, later hebben we nog een wasmachine gekocht, die rechtstreeks door Van Den Borre mensen werd geleverd. Dit was de vriendelijkheid op zichzelf. Uitstekende service. Dus, moraal van het verhaal: "eind goed al goed"

 

Groetjes,

18:57 Gepost door Eric in Vanden Borre | Permalink | Commentaren (2) | Tags: vaatwasmachine |  Facebook |

Commentaren

ja en van deze zaak zijn wij ook zeer tevreden.

Gepost door: beesken | 19-01-07

eind goed al goed.

Gepost door: vaatwas reparatie Den Haag | 01-10-14

De commentaren zijn gesloten.