18-12-07

De post - Wat een service...

Een nieuw verhaaltje... Deze keer opnieuw een eigen belevenis. ...

In September bestel ik via een E-Bay winkel in Hong-Kong toebehoren voor mijn GSM. Ik heb reeds verschillende malen bij deze winkel producten aangekocht. Twee weken na bestelling ontvang ik een bericht van de postbode in mijn bus dat hij is langs geweest en dat ik niet thuis was. Niet verwonderlijk, gezien die altijd met de paketjes komen waneer een mens werkt, en dus niet thuis is. Ik moest mijn pakje gaan ophalen in het lokale postkantoor in Sint-Jans-Molenbeek (melopee straat). Toen ik daar aankwam was er natuurlijk, zoals gewoonlijk, een ellelange file, maar gelukkig hebben ze daar nu een ticket systeem. Ik trok mijn nummertje en kon dan rustig in mijn auto naar muziek luisteren, terwijl ik de nummertjes zag voorbij gaan in het kantoor. Na 45 min muziek luisteren was het uiteindelijk mijn beurt.

Ik overhandigde het kaartje en de bediende ging op zoek naar mijn pakje.... maar vond niets. Hij zei dat hij me ging terugbellen van zodra het toegekomen was.

Een week later bel ik het kantoor zelf op om te vragen hoe ver het staat. Hij had niets ontvangen en ik moest een papier komen invullen. Na 30 min aanschuiven heb ik een soort klacht ingevuld. Men zou me contacteren indien men iets gevonden had.

Vandaag de dag nog geen nieuws. Zelfs niet na verschillende contactnames.

Dit is dus het toppunt. Een paketje geraakt van het verre Hong Kong tot voor mijn deur, en verdwijnt dan ten slotte tussen mijn deur en het postkantoor, gelegen op 500m in vogelvlucht van mijn woonst.

Service noemen ze dat.

Nog iemand dergelijke ervaringen? Ze zijn welkom. Mail ze maar.

Groetjes

13:41 Gepost door Eric in De Post | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.