24-01-09

Château d'Ax... Het is opnieuw prijs...

Beste lezer,

 

Hieronder een mail die ik heb ontvangen van een ontevreden klant. Het verhaal doet me verschrikkelijk denken aan het mijne ;-) Veel leesgenot en reacties zijn altijd welkom.

******

Geachte
Ook ik ben een gedupeerde koper bij chateau dax.Ik kocht op 9 november 2008 een lederen salon ter waarde van 4750 euro, met de belofte deze geleverd te krijgen halverwege december 2008! Toen we net voor de feestdagen nog niets gehoord hadden van deze firma, belden we zelf op.......... maar helaas, niets werd nog geleverd tot na de feestdagen wegens verlof van de diensten bij chateau dax. Dan maar nog eens gebeld na de feestdagen, maar de verkoopster (winkel in Brugge)kon ons helemaal niet helpen, maar ze ging wel een mailtje sturen naar de hoofdzetel. Nu 21 januari 2009, dus ettelijke telefoons en loze beloftes verder ben ik nog geen stap verder. De verkoopster in Brugge helpt ons geen stap vooruit, ze beveelt ons zelf aan ons verhaal te vertellen aan test-aankoop en de enige raad die ze ook nog meegeeft is een klachtenbrief aangetekend te versturen naar de hoofdzetel. Wanneer ik een telefoonnr of e-mailadres vraag om mijn klacht langs die weg te verwoorden, weigert ze mij die te geven.Inmiddels heb ik op deze weblog opgemerkt dat deze verkoopspraktijk reeds jaren wordt toegepast door chateaudax, maar heb ik ook gelezen dat er reeds mensen waren die via telefonisch contact met de hoofdzetel antwoorden hebben gekregen. Heeft er iemand dit telefoonnr. voor mij, of een e-mailadres?
Ook hoop ik dat ik via deze mail, al was het maar één iemand kan behoeden tegen de wansmakelijke verkoopstechnieken en misbruik van vertrouwen en oneerbieduge houding tegenover de klant, uitgevoerd door chateau dax
Nicole F.

*****

13:14 Gepost door Eric in Château D'Ax | Permalink | Commentaren (34) | Tags: lederen salon |  Facebook |