24-12-11

Hoe een bericht posten...

Beste lezer,

Graag een woordje uitleg over hoe jullie hier commentaren kunnen achter laten. Eerst en vooral dient een onderscheid gemaakt te worden tussen commentaren en posts.

* Commentaren kan iedereen achterlaten op een bestaand artikel (Post). Hou er rekening mee dat de "auteur" van de Post verantwoordelijk is voor het al dan niet laten staan van het commentaar. Denk er dan ook aan dat je bij het publiceren van een commentaar, niet haatdragend, objectief en met respect te werk gaat. 

* Post zijn nieuwe thema's die aangesneden worden. Om toe te laten dat de opvolging van de posts optimaal verloopt zal ik niets meer zelf posten (tenzij natuurlijk een eigen verhaal :-)). Wil je je verhaal kwijt, stuur me dan een mailtje met de volgende informatie (deze info blijft confidentiëel en zal niet gebruikt worden, behalve voor het toekennen van schrijfrechten):

- naam en voornaam (eventueel een nickname toevoegen)

- naam van bedrijf/dienst waarmee je problemen hebt (voor het aanmaken van de categorie)

- product waarmee je problemen hebt (voor het aanmaken van de tags) 

Van een auteur wordt volgende gevraagd:

- wees eerlijk

- wees objectief

- wees constructief

- en vooral, vergeet ook niet de "epiloog" te posten.

Enkel dan kan deze blog ertoe leiden dat bedrijven er rekening mee houden.

Bedankt voor jullie begrip.


Eric

17:04 Gepost door Eric in Gebruik van deze Blog | Permalink | Commentaren (2) |  Facebook |

Commentaren

op 30juni 2012 een hoekbank gekocht in leiderdorp we zijn keurig geholpen door Remon
de hoekbank meriterane zou eind september bezorgd worden en op 1october 1212 is hij gebracht
dus keurig netjes op tijd .
dus nu ook eens een goed bericht .Bedankt .
jan en yvonne de roode uit Zoetermeer .

Gepost door: de roode | 01-10-12

Hoi Iedereen,

Salon bij Chateau D'ax besteld begin juli en eveneens een tafel met 4 stoelen. Begin augustus eetkamerkasten besteld.
Leveringstermijn eind oktober , begin november. Bricht oktober salon is binnen, maar van de eetkamer weten ze niks.
Weken gebeld met de vraag waar is de eetkamer, niemand wist iets, baas was naar Italie en ging zelf vragen waar ze was ( hm hm)
Hoe is het mogelijk in een winkel zoals Chateau D'ax dat niemand weet waar die eetkamer is, moeten niet zeggen dat een bestelbon verloren is gegaan, want tafel en stoelen stonden bij salon.
Na meerdere telefoons een verloop van een paar weken op 19 december ineens telefoon levering 22 december. Tof he, meubelen worden geleverd 22 december. Wij werken beiden en al de andere meubelen staan er nog. Het zijn de kerstdagen, probeer maar eens nu nog alles weg te krijgen en oh ja wij krijgen wel volk met kerstavond. Allee plaats genoeg zeker.
Na het lezen van de berichten van anderen, krijg ik al schrik of het in orde zal zijn.
Als wij als klant te laat betalen, staan ze algauw met een extra betaling. Ben benieuwd of er nu een tegemoet koming is van hen, gaat over een bedrag van over de 10.000 euro ineens in hun handen.
Wachten af

Gepost door: Martine | 20-12-12

De commentaren zijn gesloten.